Sunday, January 22, 2012

SaHaBaTkU...^___^



entry kali nie aku nak tujukan kepada sahabat2 yang aku sayang...dengar la lagu sahabat nie,,ikhlas dari aku,,,,

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh


Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku


Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku


Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu


Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku


Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku


Kau lah yang selalu

Selalu menemaniku

Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku


Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku


sahabatku


   dengar lah wahai sahabat2 ku,fazlin amiera,marzirah,hasanah,farahin,dayana,maziah.,atika,eiwan,zahir,amirul,nadirah,aimi,anis,liyana,acap,alif.akmal,dan yg lain2,,,,aku sayang korang,,muahhh,....



3 comments:

  1. heeeeee. . .terharu... T_T btw aku pown syagkan kau jgak. . ^^

    ReplyDelete
  2. aq syg sgt2 zaza.......hmm....sedih aq baca setiap kali yg b'kaitan tntg sahabat nie.....hnya Allah yg dpt menyatukan hati kte semua supaya teguhkn pendirian kte ketika menjalinkan hubungan p'sahabatan nie......aq harap hbgn p'sahabatab nie sntsa kekal wat selamanya2 s'hingga akhir hayatku.....biarlah Allah yg dpt memisahkan kte 1 ari nnt....Ya Allah,,kau rahmatilah sahabatku yg b'nm Fairuza Syahira Jamil sntsa dlm keadaan ceria & tabah m'hadapi dugaan yg d'berikan olehMu kpdnya....wlupn aq jauh...aq akn sntsa b'doa utk sahabatku suma.......aq igt shbtku dlm doaku...amin......insyaallah......:) ^_^

    ReplyDelete
  3. eira wafira:thanks syg aku,,,



    fazlin amiera:amin mudah2an allah makbulkan semuanya,,,walaupun kita jauh aku ttap ingt ang lin...aku doakan ang shat2 selalu,tabah menghadapi dugaan dan cabaran yg telah ditetapkan,,,amin,,,ikhlas dri seorang sahabat....

    ReplyDelete

sudi-sudilah tinggalkan komen ye,terima kasih...